• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 9 และการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ RICE ครั้งที่ 4 ร่วมกับ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติพหุวิทยาการในการดำเนินชีวิตและธุรกิจอย่างยั่งยืน ครั้งที่ 6
    • View Item
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 9 และการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ RICE ครั้งที่ 4 ร่วมกับ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติพหุวิทยาการในการดำเนินชีวิตและธุรกิจอย่างยั่งยืน ครั้งที่ 6
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Determinants of Brand Loyalty: A Case Study of Café Amazon

    Thumbnail
    View/Open
    rmutrcon2025_21 (393.1Kb)
    Date
    2025
    Author
    Dadhwal, Avikas
    Kanthawongs, Penjira
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    This study examined factors affecting brand loyalty among Café Amazon customers in Bangkok, Thailand. The hypothesized variables—including service quality, food and beverage quality, functional quality, green space within the café, staff knowledge, and atmosphere—were expected to positively impact brand loyalty. The research instrument was a survey questionnaire distributed to respondents for data collection. The researchers collected 305 complete questionnaires, and the data were analyzed using descriptive statistics and multiple regression analysis. Most respondents were young adults, primarily male, with bachelor’s degrees, who visited mainly for coffee or tea, spending 101–150 THB and 31–45 minutes per visit. Smoothies/Frappes and Thai milk tea/iced tea were the most frequently consumed drinks, while pastries and cakes were the most popular food items. The results showed that only service quality, food and beverage quality, and green space within the café had a statistically significant positive effect on brand loyalty.
    URI
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1667
    Collections
    • การประชุมวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 9 และการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ RICE ครั้งที่ 4 ร่วมกับ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติพหุวิทยาการในการดำเนินชีวิตและธุรกิจอย่างยั่งยืน ครั้งที่ 6 [37]

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV