• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketing Strategy Model Of Organic Product For The Elderly Thai Organic Farm, Bang Paedistrict, Ratchaburi

    Thumbnail
    View/Open
    rmutrconth_127 (469.1Kb)
    Date
    2017
    Author
    ณชิวรรณ มูลสวัสดิ์
    ธีระวัฒน์ จันทึก
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    This research aimed to study the meaning of organic product, marketing strategy model oforganic product for the elderly and to study the problems and how to fix the problem. This research was qualitative research using Phenomenology Theory. Data were collected through in-dept interviews and non-observing participants. The key informants provider for 17 people, 1 partnerships and 6 employees and 10 customers. The study found that the meaning of organic product is the product of a farming system which avoids the use of man-made fertilisers, pesticides; growth regulators and livestock feed additivesand the production process will not affect nature and the environment. Marketing strategy use of the marketing mix 7P's. The problems found in the service is the location, distribution channels. The entrance is not yet clear, and the elderly are still having trouble to go around because the conditions are unfavorable to the elderly.
    URI
    http://repository.rmutr.ac.th/123456789/773
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/773
    Collections
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV