• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketing Mix That Affect Behavior of Shopping And Making Options In The Use of Siam Paragon Of Elders

    Thumbnail
    View/Open
    rmutrconth_113 (519.6Kb)
    Date
    2017
    Author
    ประสพชัย พสุนนท์
    ฐิตวันต์ แต้มคุณ
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    This research aims to study factors and behaviors of elders who choose to use the store, and to study marketing mix and stimulant that affects the elders to choose to use the store. This study is quantitative research. The samples are 400 elders who used the store. Using statistical analysis were percentage, mean standard deviation and chi-square. The results showed that the most customers was female between 66-70 years old, married, business owner with an average income between 30,000-50,000 bath per month. They usually served at restaurants to get together. They usually came 1-2 times per month, between 04.00-06.00 p.m. and length of service was about 2-4 hours per time. The cost each visited to the store about 1,000-3,000 bath per time. The most necessary marketing mix were product, place, promotion and price and the most necessary stimulant were physical characteristics, external stimuli and internal stimuli to choose to service at Siam Paragon of elders.
    URI
    http://repository.rmutr.ac.th/123456789/759
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/759
    Collections
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV