• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • คณะ/วิทยาลัย (Faculty and College)
    • วิทยาลัยนวัตกรรมการจัดการ (College of Innovation Management (RCIM)
    • การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • คณะ/วิทยาลัย (Faculty and College)
    • วิทยาลัยนวัตกรรมการจัดการ (College of Innovation Management (RCIM)
    • การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    SERVICE QUALITY AND SATISFACTION OF SERVICE RECIPIENTS OF GOVERNMENT TAX PAYMENT IN THE UPPER SOUTER REGION OF THAILAND

    Thumbnail
    View/Open
    fulltext_is_108 (10.12Mb)
    Date
    2019
    Author
    SUPATCHA AM-OD
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    SERVICE QUALITY AND SATISFACTION OF SERVICE RECIPIENTS OF GOVERNMENT TAX PAYMENT IN THE UPPER SOUTER REGION OF THAILAND
    URI
    http://repository.rmutr.ac.th/123456789/1562
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1562
    Collections
    • การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV