• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Production of video media public relations electronic commerce website to promote marketing and corporate brand image for Top Value Company

    Thumbnail
    View/Open
    RMUTRCON_N1008-208-3 (738.7Kb)
    Date
    2019
    Author
    อังคณา จัตตามาศ
    นรวิชญ์ โต๊ะเจริญ
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    The objectives of this research are 1 ) to produce video media, public websites, electronic commerce to promote marketing and corporate brand image of Top Value Corporate Co., Ltd. 2 ) To study the satisfaction of the visitors, video media, public relations, electronic commerce websites to promote marketing and put on an act of Top Value Corporate Co., Ltd. by developing video media that presented in the public relations media. The processes of preparing are from media production planning, studying company information, writing storyboards, recording videos, and also the motion of graphic design. The research tools are included: 1 ) video media, electronic commerce websites, developed by Adobe After effects, Adobe Photoshop and Adobe Illustrator and 2 ) online questionnaires. The sample group studied was from 30 people in company that is purposive sampling by using random technique according to the purpose of the study. According to the purpose of the study, the statistics used to analyze the results are about the descriptive statistics. The results of the research are as follows: 1) there are video media used for public on the website of the company to promote marketing and corporate brand image of the company. 2) Visitors the advertising media are satisfied with the media design by the average value of 4.67 is very good, the media content has an average of 4.80 is very good, the media usage has an average of 4.76 is very good, the media presentation is equal to 4.63 is very good and the satisfaction of the media has an average of 4.66 which are at a very good level.
    URI
    http://repository.rmutr.ac.th/123456789/1099
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1099
    Collections
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV