Show simple item record

dc.contributor.authorมนตรี รุ่งเรืองen_US
dc.contributor.authorอมร ปิยะวาจีen_US
dc.contributor.authorโชคดี ศรีสมบัติen_US
dc.date.accessioned2017-09-07T07:02:23Z
dc.date.available2017-09-07T07:02:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://repository.rmutr.ac.th/123456789/608
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/608
dc.description.abstractThis research aims to study behavior and style of teaching in order to design mathematics instructional kit, which appropriate and meet the needs of teachers and students, the visually impaired. Use products designed to comply with visually impaired students. Increase the safety and efficiency of educate for teachers and visually impaired students. The average number of teaching mathematics media products for visually impaired students. Have a total average of 4.64. This means that the criteria that are most appropriate. When the researchers conducted a test and satisfaction is completed. The research was led donated to visually impaired students.en_US
dc.language.isoTHen_US
dc.publisherคณะสถาปัตยกรรมศาสตร์และการออกแบบ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์en_US
dc.subjectMathematics instructional mediaen_US
dc.subjectvisually impaired studentsen_US
dc.titleMathematics Instructional Media Design for Visually Impaired Studentsen_US
dc.title.alternativeการออกแบบผลิตภัณฑ์สื่อการเรียนการสอนวิชาคณิตศาสตร์สาหรับเด็กนักเรียนที่พิการทางสายตาen_US
dc.typeResearchen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record