• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 9 และการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ RICE ครั้งที่ 4 ร่วมกับ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติพหุวิทยาการในการดำเนินชีวิตและธุรกิจอย่างยั่งยืน ครั้งที่ 6
    • View Item
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 9 และการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ RICE ครั้งที่ 4 ร่วมกับ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติพหุวิทยาการในการดำเนินชีวิตและธุรกิจอย่างยั่งยืน ครั้งที่ 6
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Factors Influencing Customers’ Repurchase Intention for NIVEA Skincare Products in Bangkok

    Thumbnail
    View/Open
    rmutrcon2025_17 (560.5Kb)
    Date
    2025
    Author
    Sang, Mal Sawm
    Kanthawongs, Penjira
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    This study investigates the factors influencing customer repurchase intention for NIVEA skincare products in Bangkok. The factors examined include social media influencers, brand trust, customer brand engagement, attitude toward advertisements, celebrity attractiveness, celebrity credibility, and perceived quality. The sample comprised 306 respondents, primarily female, single, aged 18–29, holding a bachelor’s degree, and currently students earning 15,000–30,000 baht per month. Most respondents were Asian and regularly used NIVEA products, with an average monthly spending of 600–999 baht. The results revealed that only attitude toward advertisements and brand trust had significant positive effects on repurchase intention. The research employed a quantitative approach using survey questionnaires, complemented by semi-structured interview guides. Data were analyzed using descriptive statistics and multiple regression analysis.
    URI
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1663
    Collections
    • การประชุมวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 9 และการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ RICE ครั้งที่ 4 ร่วมกับ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติพหุวิทยาการในการดำเนินชีวิตและธุรกิจอย่างยั่งยืน ครั้งที่ 6 [37]

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV