• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Thai Food consumption Consumer Behavior Foreigners and Thai Case study of the caravanserai in Songkhla province.

    Thumbnail
    View/Open
    rmutrconth_24 (350.8Kb)
    Date
    2017
    Author
    ชญาดา เฉลียวพรหม
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    The objectives of this research are 1) to study Thai and foreigner customers’ behavior on their consumption Thai food: case study big hotels in Songkhla, 2) to understand Thai food’s trends and styles in hotel section, 3) to understand factors relate to decision making on consumption Thai food. The samples of this research are 200 customers. Percentage, average and standard deviation are used for analyzing. The research finds that most of customers are women, 20-30 years old, have bachelor's degree or over, occupation is student, income is15,001-20,000 Baht, nationality is Thai. Tom Yom Kung is the most popular Thai food. Degrees of customer opinion on overall are high The degree of each factor from high to low as follow: production, price place and promotion.
    URI
    http://repository.rmutr.ac.th/123456789/670
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/670
    Collections
    • การประชุมวิชาการมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล ครั้งที่ 9 "ราชมงคลสร้างสรรค์นวัตกรรมที่ยั่งยืนสู่ประเทศไทย 4.0" (Creative RMUT and Sustainable Innovation for Thailand 4.0)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV