Browsing การประชุมวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 9 และการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ RICE ครั้งที่ 4 ร่วมกับ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติพหุวิทยาการในการดำเนินชีวิตและธุรกิจอย่างยั่งยืน ครั้งที่ 6 by Subject "Bangkok"
Now showing items 1-3 of 3
-
Determinants of Brand Loyalty: A Case Study of Café Amazon
(Rajamangala University of Technology Rattanakosin, 2025)This study examined factors affecting brand loyalty among Café Amazon customers in Bangkok, Thailand. The hypothesized variables—including service quality, food and beverage quality, functional quality, green space ... -
Factors Influencing Customer Loyalty among Starbucks Coffee Customers in Bangkok Thailand
(Rajamangala University of Technology Rattanakosin, 2025)The objective of this study was to examine the factors affecting Customer Loyalty among Starbucks Coffee customers in Bangkok, Thailand. The hypothesized variables are originality of design, visual appeal, quality of ... -
Factors Influencing Customers’ Repurchase Intention for NIVEA Skincare Products in Bangkok
(Rajamangala University of Technology Rattanakosin, 2025)This study investigates the factors influencing customer repurchase intention for NIVEA skincare products in Bangkok. The factors examined include social media influencers, brand trust, customer brand engagement, attitude ...
