• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Photo Book for Advertising of Vanilla Factory Café and Restaurant HuaHin, Prachaup Khiri Khan

    Thumbnail
    View/Open
    RMUTRCON_N2005-023-1 (474.4Kb)
    Date
    2019
    Author
    ชาญกิจ ฐิติพรขจิต
    ญาฎา ศรีวิฑูรย์
    รักชนกชรินร์ พูลสุวรรณนธี
    อาคีรา ราชเวียง
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    The restaurants and cafe businesses use various strategies to promote public relations to be different from competitors. The attracting customers using advertising media, public relations media, or Brand Story to tell the story about brand, product or service that consumer are impressed or bound to that brand, product or service. Photo Book for advertising Vanilla Factory café and restaurant Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province is the tools to tell the story of Vanilla Factory café and restaurant, the story of food is the recommended menu of the restaurant. This research aims to develop a photo book for advertising Vanilla Factory restaurant in Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan Province. In order to help promote sales to Vanilla Factory café and restaurant and increase communication potential with customers. The sample group used to assessment was 3 experts in advertising media, 3 experts in photography and customers of Vanilla Factory café and restaurant. The result showed that the quality of photo books for advertising Vanilla Factory is good level (average = 4.36). Consumers' satisfaction toward the picture books for advertising DD shop is in satisfied level (average = 3.83).
    URI
    http://repository.rmutr.ac.th/123456789/1290
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1290
    Collections
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV