• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • การประชุมวิชาการ
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Production of public relations media via website

    Thumbnail
    View/Open
    RMUTRCON_N1008-123-2 (459.3Kb)
    Date
    2019
    Author
    เพียงฤทัย หนูสวัสดิ์
    อรปรียา ไชยรักษ์
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    This research is the development of public relations information, news and activities of Laksasubha Hua Hin Hotel.Through the website to promote the WordPress blog with the purpose of 1) to produce public relations media via the website in case of Laksasubha Hua Hin 2 ) to measure the effectiveness of public relations websites Laksasubha Hua Hin Hotel and 3) to evaluate the satisfaction of users Per website In order to promote and publicize the hotel to be more known to the general public by using multimedia media in the form of graphics to be used in public relations And using illustrator CS6 program to design and develop multimedia media to be interesting And then performed to measure the effectiveness of the website and evaluate the satisfaction of users of the website. To bring suggestions to improve the website further The sample group used was Staff of Laksasubha Hua Hin Hotel and Internet users, totaling 400 people. The tools used in the research consisted of 1) public relations media, 2 ) satisfaction evaluation form on the website, the results of the research showed that the evaluation of website performance Has a bounce rate of 8.21% and the number of visitors to the website is 6,580 people and from the results of the assessment of satisfaction Divided into 3 aspects 1) quality of content 2) design, illustration and formatting 3) efficiency of use, usage found that the public relations website There is a high level of satisfaction in using the website as a whole. With an average of 4.39
    URI
    http://repository.rmutr.ac.th/123456789/1084
    http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1084
    Collections
    • การประชุมวิชาการระดับชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 4 และ การประชุมวิชาการระดับนานาชาติ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ ครั้งที่ 1 (The 4th National RMUTR Conference and The 1st International RMUTR Conference)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV