Show simple item record

dc.contributor.authorSuttirak Suwannawongen_US
dc.date.accessioned2018-11-23T03:18:19Z
dc.date.available2018-11-23T03:18:19Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://repository.rmutr.ac.th/123456789/991
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/991
dc.description.abstractFACTORS AFFECTING THE SATISFACTION SERVICE OF COFFEE WORLD AND TRUE COFFEEen_US
dc.language.isoTHen_US
dc.publisherRajamangala University Of Technology Rattanakosinen_US
dc.subjectCOFFEE WORLDen_US
dc.subjectTRUE COFFEEen_US
dc.titleFACTORS AFFECTING THE SATISFACTION SERVICE OF COFFEE WORLD AND TRUE COFFEEen_US
dc.title.alternativeปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจการใช้บริการร้าน Coffee World และร้าน True Coffeeen_US
dc.typeIndependent Studyen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record